کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشخصات Xperia M جدیدترین گوشی سونی

سونی موبایل جدیدترین محصول این برند ژاپنی را موسوم به Xperia M که ارایه دهنده عملکرد تک لمسی برای اتصال آسان و طراحی ممتاز منحصر به فردSony است را معرفی کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ Xperia M باقابلیت اتصال NFC برای عملکردهای تک لمسی، طراحی جذاب و طیفی از فن‌آوری‌ها شامل یک صفحه نمایش با کیفیت بالا برای مشاهده واضح، عملکرد هوشمند دوربین برای عکس‌ها و فیلم‌ها، حالت Battery STAMINA برای عملکرد متمایز عمر باتری و برنامه‌های رسانه‌ای Sony برای لذت بردن از عکس‌ها،موسیقی، فیلم‌ها و بازی‌ها در حال حرکت را ارایه می‌دهد.
"اسپریدون گوستیس" مدیر بازاریابی خاورمیانه و آفریقا در Sony Mobile Communications گفت: "Xperia M و XperiaMdualگزینه‌هایی ایده‌آل برای کاربرانی هستند که به دنبال ورود به دنیای تلفن‌های هوشمند Xperia هستند.
وی افزود: این دو تلفن هوشمند از نوآوری و تخصص مهندسی اثبات شده Sony بهره برده و برای کسانی که فن‌آوری و تجربیاتی را می‌خواهند که اغلب اوقات فقط می‌توان آنها را در مدل‌های رده بالا یافت، انتخابی بی‌نقص هستند.
Xperia M با ارایه عملکردهای تک لمسی سونی به کاربر اجازه می‌دهد به آسانی و بلافاصله از عکس‌ها و موسیقی در مجموعه‌ای از دستگاه‌ها مانند هدست استریوی بی‌سیم مدل SBH20 از Sony و جدیدترین طیف تلویزیون‌های BRAVIA مجهز به NFC، تنها با یک لمس، لذت ببرید.
ویژگی نورهای قابل تغییر و قابل شخصی‌سازی Xperia M به گونه‌ای طراحی شده تا شکل باریک آن را تکمیل کند.
این نورها می‌توانند برای هشدارهای دیداری در زمان دریافت تماس‌های ورودی، پیامک و زنگ‌های هشدار، شخصی‌سازی شوند.
Xperia M از برنامه‌های رسانه‌ای Sony که ارایه دهنده تجربیات سرگرمی سازگارروی پلت‌فرم‌های موبایل، تبلت، کامپیوتر و PlayStation هستند، بهره می‌برد.
برنامه‌های “WALKMAN”، آلبوم و Movies، محتوا را از طریق یک نقطه دسترسی با روش‌های تازه‌ای برای اشتراک گذاری و لذت بردن از آن محتوا ارایه می‌دهند.
برنامه آلبوم دسترسی آسان به عکس‌های دوستان در فیس بوک و همچنین امکان مرتب کردن عکس‌ها را هم بر اساس محل و هم از طریق عملکرد جدید “Faces”، بر اساس افرادی که در عکس حاضر هستند، ایجاد می‌کند.
مدل دو سیمکارته XperiaMdualبه کاربران اجازه می‌دهد تنها با یک کلیک پیش از برقراری تماس یا ارسال پیامک، مورد دلخواه خود را از بین یکی از دو سیمکارت انتخاب کنند.
از ویژگی‌های کلیدی برای Xperia M می‌توان به عملکرد تک لمسی با NFC و همسان‌ساز صفحه برای نمایش محتوا بر روی تلویزیون به منظور اشتراک‌گذاری موسیقی و محتوا بین دستگاه‌ها، طراحی OmniBalance از Sony با صفحۀ نمایش بزرگ 4 اینچی FWVGA لمسی و روشنایی‌های LED، فن‌آوری منحصر به فرد بهبود صدا،ClearAudio+، xLOUD و صدای فراگیر سه بعدی(VPT) متعلق به Sony، دوربین پنج مگاپیکسلی با ویژگی تصویربرداری سریع به همراه فوکوس خودکار و HDR برای عکس‌ها و نیز کلید اختصاصی برای دوربین، عملکرد سریع با پردازشگر دو هسته‌ای،مدل دو سیمکارته،‌ حالت Battery STAMINA برای عمر باتری متمایز اشاره کرد.
Xperia M و XperiaMdualازSony Mobile هر دو از سه ماهۀ سوم سال 2013 در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس خواهند بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15237 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/03/20 تعداد مشاهده: 1976
کلید واژه ها: ,
سافت گذر